Перейти до основного вмісту

З 1 липня 2018 починають діяти правила заокруглення загальних сум

Нацбанк нагадав, що з 01.07.2018 підприємства торгівлі та сфери послуг у випадку відсутності монет дрібних номіналів будуть проводити заокруглення загальних у чеку сум розрахунків готівкою за товари (роботи, послуги). Заокруглення будуть застосовувати лише у випадку відсутності монет дрібних номіналів при розрахунках готівкою.

Якщо у покупця будуть монети дрібних номіналів (1, 2, 5 і 25 копійок), він і надалі може ними розраховуватися. Якщо такі монети будуть у продавця, він може видати покупцеві решту цими номіналами. Лише у разі відсутності монет зазначених номіналів і у покупця, і у продавця застосовуватиметься правило заокруглення загальної суми покупки в чеку.

Заокруглення не здійснюватиметься під час безготівкових розрахунків.

Заокруглення стосуватиметься тільки загальних сум розрахунків готівкою у чеку та розрахунків в акті про видачу коштів чи іншому документі, що оформляється під час повернення коштів у разі повернення товару.
- сума, що закінчується від 1 до 4 копійок, заокруглюється в бік зменшення до найближчої суми, яка закінчується на 0 копійок;
- сума, що закінчується від 5 до 9 копійок, заокруглюється в бік збільшення до найближчої суми, яка закінчується на 0 копійок.

Підприємства торгівлі та сфери послуг, що застосовують РРО, під час проведення готівкових розрахунків мають зазначати в чеках загальні суми до заокруглення та після заокруглення. Заокруглення не є знижкою або надбавкою, рекламою або стимулюванням продажу товарів (робіт, послуг).

Source:https://www.golovbukh.ua/news/15788-z-1-lipnya-pochinayut-dyati-pravila-zaokruglennya-zagalnih-sum?utm_source=facebook.com&utm_medium=social&utm_campaign=fb_post_02_2706

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Приклади визначення категорії, до якої належить підприємство (мікро-, мале, середнє, велике) відповідно до критеріїв, наведених у Законі України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні"

Source: https://buhgalter911.com/normativnaya-baza/pisma/minfin/schodo-viznachennya-kategoriyi-1040933.html Щодо визначення категорії підприємства відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (лист Мінфіну від 11.12.2018 р. № б/н)   8415   0   Печатать Обычный шрифт   МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ Щодо визначення категорії підприємства відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" Частиною другою статті 2 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (далі - Закон) встановлені критерії віднесення підприємств до мікро-, малих, середніх або великих підприємств залежно від балансової вартості активів, чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) та середньої кількості працівників. При визначенні категорії, до якої належить підприємство використовуються показники, які на дату склада...

Has the cost of any computer software acquired been treated correctly?

Risk Where a lump sum payment is made for the acquisition of a software licence, it will be accepted for tax purposes that the expenditure is revenue where the useful life of the software is expected to be less than two years. Where the expected useful life of the software is longer the correct tax treatment will depend on the circumstances, as set out in the explanation below. Mitigation Identify all payments for the acquisition of new software licences, and distinguish between regular periodical payments and lump sum payments. For any lump sum payments establish what the useful life of the software is expected to be for the business. For proprietors and partnerships where the expenditure is capitalised and the expected useful life is more than two years, any amortisation is not allowable as a revenue deduction, and a claim should be made for capital allowances. For companies the appropriate tax treatment will depend on the exact nature of the software involved. Effective from 6 ...

BREXIT AND VAT

The EVD has direct and over-riding effect on all EU Member States but local legislation is required because the EVD allows for countries to pick and choose certain rules. As a result, the local VAT rules across the EU are not always consistent. Why is this important when thinking about Brexit? It’s important because once the UK leaves the EU it will theoretically (but this is not certain) no longer be bound by the EVD. This means that the UK could have free reign to amend its VAT rules as it sees fit. For example, it would no longer be prevented from applying a reduced VAT rate on supplies of women’s sanitary products which is currently precluded under the EVD. Also, the rates of VAT applied to physical and digital newspapers and books (zero-rated and standard-rated respectively) could be harmonised without having to get the agreement of all 27 other EU Member States.